Tento motor poháněl Rondo, Pipistrelu a v současné době je v Bažantovi.
Video z testování tohoto motoru.
4 komentáře u „Testování motoru MVVS 1,5 cm3“
Jaroslav Kolínský
Vlastním uvedený detonační motor MVVS 1,5 cm3, ale i když má dobrou kompresi a i se zdá že kliková skříň těsní, memohu ho nahodit (ale před rokem docela choduil). Asi to bude starým palivem. Poraďte kde bych koupil čerstvé palivo?
Až mi ukápla slza! Začínal jsem CO2 modela 0.27cc, MVVS 1.5 D, 2,5, 3.5, 6.5 cc. Lítal jsem účka, větroně,RC motoráky, vysílač Modela T4 , přijímač R 4, serva st1 později Futaba. Motory super ani jedna porucha,ale karbece originální stály za prd. Dával jsem ,tuším, Mikro Praha. Začínal jsem před 40 lety.
Naprostý souhlas. Mé letecké zážitky začaly s letadlem Messenger s CO2 motorem. Člověk to vypustil z ruky a modlil se, aby se to při letu a hlavně přistání nerozbilo. Byl to volný model 🙂
Vlastním uvedený detonační motor MVVS 1,5 cm3, ale i když má dobrou kompresi a i se zdá že kliková skříň těsní, memohu ho nahodit (ale před rokem docela choduil). Asi to bude starým palivem. Poraďte kde bych koupil čerstvé palivo?
Palivo se dá sehnat třeba tady:
http://www.eshop-rychle.cz/rcservis/eshop/6-1-Motory/0/5/560-Palivo-detonacni-215ml//related#anch1
Až mi ukápla slza! Začínal jsem CO2 modela 0.27cc, MVVS 1.5 D, 2,5, 3.5, 6.5 cc. Lítal jsem účka, větroně,RC motoráky, vysílač Modela T4 , přijímač R 4, serva st1 později Futaba. Motory super ani jedna porucha,ale karbece originální stály za prd. Dával jsem ,tuším, Mikro Praha. Začínal jsem před 40 lety.
Naprostý souhlas. Mé letecké zážitky začaly s letadlem Messenger s CO2 motorem. Člověk to vypustil z ruky a modlil se, aby se to při letu a hlavně přistání nerozbilo. Byl to volný model 🙂